090420

Jag fick en fråga om vilken min favoritglass var haha kul fråga :) Jag gillar BoJ(Benn and Jerrys) Chocolate fudge brownies men möllegårds glassbar har en otroligt god glass med smak av vit choklad som slår BoJ! slutade för dryg en timma sen och ska snart (Om två timmar) träna. Så det bli väll att jag får ta fram läxboken och plugga till musikprovet som är på onsdag, suck. Imorgon ska vi springa 4,5 km med skolan ganska nervis för det Kajsa? Svar Ja! Men man får hoppas att det är sol och fint väder så går det bra, mitt mål är att springa hela tiden och ja, i alla fall få godkänt.
Känner att det blir lite långt nu så vi ses senare :)

Puss och kraaam♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag skulle ALDRIG orka springa så långt:P.. Haha

Har inte så bra kondis:P...

HA det gött.!!

2009-04-20 @ 21:26:47
URL: http://madebyrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0