Good Night

Sorry för dålig uppdatering idag... Jag har haft fullt upp, var hemma hos erika ikväll usch hon åker till thailandet i övermorgon eller eftersom det är måndag nu så blir det imorgon bara lite mer än 24h. Kommer sakna dig. Bilder kommer i alla fall. Kom hem vid 12 och satte mig ner framför E! dom sänder live från oscarsgalan men jag är så himla trött så jag spelade in de istället! Men Miley cyrus och Sarah Jessica parker är nog snyggast vad jag har sett men jag vill se Angelina och Brad!!!! Jag fick Jelly beans av Elin som har varit i Österrike och åkt skidor.

Nä nu ska jag lägga mig i sängen och fortsätta läsa PS, I love you den är ju skitbra men riktigt sorglig. Filmen visas ju på TV1000 nu men jag hade tänkt läsa ut boken först.

So long♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0