Kväll!

Har ätit räkmacka ikväll det var MUMSIGT!
när jag hade ätit upp kom jag på att jag kunde fotat...
Ska snart duscha, gå och lägga mig och kolla på film tror jag.
Jag ska till skolan imorgon så får vi se hur mycket jag orkar.
Har hållt på och försökt fixa den där jädrans designen hela dagen men det funkar inte så det kan dra åt pipskogen!
Sen har jag bara 3 läsare också så nu tycker jag att ni ska läsa mer..

imorgon lägger jag in dagens outfit också inte så kul att lägga in när man bara går runt i pyamas och ser ut som ett miffo.


Puss och Kram♥

Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

ha en fin dag gumman ;D kram

2009-02-03 @ 14:04:25
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0