svårt,tufft,jobbigt!

Ni vet när man är i tonåren så kommer nog alla i en situation där man verkligen märker villka som är ens riktiga kompisar? Alla kanske inte kommer in i det det kanske bara är jag? Men jag har i alla fall kommit in i den situationen och jag säger det man märker verkligen vem som är ens kompis men det svåra är nog ändå att säga hej då till dom som man inte känner sig bekväm med? Alltså hur man ska göra.. T.ex. En kompis som jag hade som barndomskompis innan först så var vi jätte tajta men sen så hände det något vi bytte stilar och förändrades och bråkade lite. Men nu känner man att jag vet ändå att jag kan prata med henne om ALLT för hon skulle hjälpa mig, och jag skulle göra samma sak för henne. Jag känner så för många kompisar. Jag har verkligen börjat tänka på vilka som är mina riktiga kompisar och vilka som inte är det..

Puss och kram, Jag älskar er alla läsare♥




Kommentarer
Postat av: Fia

Hej!

Jag undrar hur man skaffar en blogg, och om det kostar pengar?? Ha det bra

2009-02-15 @ 12:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0