Fika,Träning och umgås!

Tjohej!;)

Vaknade vid halv 12 idag, väääldigt sent för mig men jag var jättetrött! Jag tror att det är så att de timmarna man inte får sova när man går i skolan(Vi går ju upp tidigt) sover man på helgen. Kanske lite knäppt men men.
Jag fixade mig och stack in till stan där jag träffade Emma och födelsedagsbarnet Matilda (GRATTIS!) Först tänkte vi fika på Skånskan men där var fullt så vi gick till åhlens istället.

När jag kom hem gick jag ut och sprang en runda, efter det så har jag spenderat min tid med Sofia. Gud ni förstår inte så kul vi har det, jag får alltid ont i magen så mycket jag skrattar!

Nu sitter jag här hemma och lyssnar på min nya "drog" låt som är "trummvirvel" : James Morrison med Why georgia.
Jag tror jag ska kolla på ett avsnitt av 90210.
förresten jag tror jag ska börja skriva lite om vad som händer i världen men vi får se hur det går med de ;)
Här kommer en bild från i sommras eftersom jag längtar så mycket till sommarn just nu :)


Go Natt!
You know you love me

xoxo
Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0