kli i fingrarna

Jag har varit på konfa läger de senaste veckorna! Då förstår ni säkert varför det inte har kommit något nytt här på bloggen :P Men nu är det START igen och det kommer komma roliga inlägg och fler bilder:D

Jag konfirmerades igår, det var jättekul men sorgligt att lämmna det goa gänget efter nästan 3 veckor tillsammans med dem. Jag fick presenter också :P ett armband från Thomas Sabo med 3 berlocker, en klocka, ett par öronhängen, en"Arv ring" den har gått i släkten väldigt coolt faktiskt =) sen fick jag pengar och en kamera, (Min enkla förklaring på att det kommer fler bilder ;Phaha. Sen åkte jag och hyrde film med min bror och hans flickvän =) det blev i taket lyser stjärnorna det är en av mina favvisar :).

Idag har jag mest legat och latat mig :P Lång dag igår, har varit hos mormor lite. Sen åt jag en god middag
Kyclingsallad med potatis i ugn och vitlöksbröd samt. vitlökssås :) MUMS(Det dåliga med vitlök är att det tar tre dagar att få bort den duuunderstarka vitlöksandedräkten..)


Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0