Nattuggla..

Hej alla nattugglor=) Idag har jag legat på stranden så himla skönt när det är så varmt :) I alla fall jag ska göra reklam för www.theuglytruth.blogg.se det är mina två kompisar som har en blogg tillsammans! Jag skulle igentligen kollat på beverly hills på datan men de funkade inte så får vänta tills imorgon..... Jaja sånt är livet. Läste på blondinbellas blogg att hon skulle skriva mycket angående bullemi/anorexi och det tycker jag är bra för jag tycker sånt är interessant =) 
Vi får la se om jag kan somna snart det är hooot in here..........
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Elin (din bästa vän)

haha, Blondinbella är så fejk :) tror hon vet allting, att hon har så himla mkt erfarenheter...

gör reklam för kläder som inte en vanlig människa har råd att köpa. Går på galapremiär av Harry Potter där hon träffar tvillingarna och SOMNAR.



Har någon fått lite för mkt kändisskap? XD haha.. stackare.



men du får gärna gilla henne ^^

2009-07-17 @ 09:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0