Size 0? Vikthets?

Varför denna vikthets? Det är inte snyggt att vara size 0. Visst det är inget man kan hjälpa att man är, men folk som vill bli size 0? Vi har bara ett liv, man ska inte förstöra det. Det är inte något man ska sträva efter för ett år sedan vägde jag mig ca. 2 gånger om dagen men nu väger jag mig aldrig. Det blir som en slags fixering i hjärnan. Det  är verkligen inte utseendet som räknas det är personen. Jag tänker inte på hur mycket jag väger, då går jag hällre på hur jag ser ut men det är pesoligheten som räknas. Vissa föds som smala vissa föds som lite mullig men det är så det ska va. När man svälter sig själv bryts hela kroppen ner man tappar håret och tänderna, ögonbyn och ögonfransar försvinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0