Lyrisk!

Gud när jag får pengar så kommer jag klicka hem lite saker från bagsandfashion.com tror jag det hette. Jag blir helt lyrisk när jag kollar på saker speciellt armband som är min svaghet. Jag sitter och pluggar svenska sen ska jag över till Sofia lite men jag kommer hem ganska tidigt eftersom jag har börjat gå och lägga mig ganska tidigt.;) Det blir så när man e så trött på morgonen. vad ska ni göra ikväll då? Jag ska kolla lite på andra avenyn, sen är de ju Mästarnas mästare också ju!! Det blir ju kul. Nä nu måste jag plugga klart så inte Sofia blir arg, seg som jag alltid är :P


Puss och Kram♥

Kommentarer
Postat av: hotchics

Kolla in våran blogg och kommentera! :D

2009-03-10 @ 17:30:06
URL: http://hotchics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0