Hallon och banan

Ska ha fruktsallad ikväll, bille ha glass till först men sen läste jag i FRIDA att amn kan mixa hallon och banan och ställa det i frysen så blir det ju som en slags sorbé :) Igår var jag först på släktkalas sedan åkte jag hem till Emma som snart fyller 15! Det var kul men jag blev ganska trött snabbt eftersom att jag har varit sjuk och är inte helt kry än... Men det ska bli skönt med höstlov nu :) Vad ska ni hitta på? På onsdag ska jag först till Ge-kås och sedan på this is it bion med Matilda och Elin tror jag!

svar till kommentaren om klänningen: den kommer från Asos jättefina kläder har dom och det är jättebillig frakt. bara 65 kronor och det är ifrån USA!!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack så mycket!!Jag får titta in på den hemsidan, alltid kul med nya kläder. Skönt med höstlov så man inte behöver tänka på skolan, men jag ska jobba nästan hela lovet på ge-kås:P....

2009-10-25 @ 22:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0