bebis!

Ååh varför kan inte den lilla bebisen bara ploppa ut ur stinalees mage?! Ska bli kul att se henne sen =) Aja önskar henne lycka till och sånt =)
Idag har jag haft musikrepetitioner i kyrkan inför på torsdag. Som ni kanske vet så ska nog Halmstads musikklasser läggas ner så vi ska ha en konsert och så har vi namninsamlingslistor som man skriver på om man vill stötta halmstads musikklasser. Så om ni vill vara med på listan så kan ni kommentera namn och efternamn så skriver jag upp er :).Sen på fredag så ska alla musikelever lämmna över listan till dom som bestämmer!
 Vad har ni gjort annars idag då? Jag har bakat kladdkaka, ja Sofia jag har syndat.... Men var såååå sugen.
ska kolla idol och andra avenyn sen ska jag duscha och smörja in mig med ´mitt body butter med chokladsmak från Sephora!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0