nothing's gonna stop us now.

tjaaaaa! Vad hittar ni på i regnet då? Just nu ligger jag med datorn i sängen under en gosig filt. Idag har jag inte gjort så mycke på dagen men vid halv 6 så träffade jag två kompisar. Vi gick runt på marinfestivalen som pågår i Halmstad nu och sedan kollade vi på Melissa Horn! Mycket mysigt! Efter att konserten slutat så cyklade vi in till hemmakväll och köpte lite godis och när vi cyklade hem så började de PISSA ner på oss ärligt talat. När jag kom hem var godispåsen sönder, men som tur var så hände de inget med godiset ;)
Nu ska jag kolla på beverly hills och sedan sova. Imorgon går jag upp tidigt och springer sedan åker jag och en kompis till ge-kås :)


Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0