3 Juni

Tjenatjena.
Har fått klagomål om att jag bloggar sällan och ja jag kan inget annat än att hålla med! Men jag ska faktiskt ta tag i det nu för nu snart, om en vecka så slutar jag skolan!!!!!! :D
Iallafall så kan jag berätta om min dag.
började med att Klara  och Lollo kom och hämtade mig så körde vi till skolan eller rättaresagt så var de dom som körde och jag som åkte ;) hade lektioner och på rasterna satt vi ute i solen fick även reda på bild, slöjd och idrottsbetygen idag. fick VG i allt och är inte så jättenöjd, jag som brinner för både bild och idrott och har satsat på ett MVG så bara blir de bajs av allt... aja på lunchen stack jag, klara och lollo iväg till ica och köpte vattenballonger. Jag låste in klaras nycklar i moppen (SMART) och sedan brände jag mig på avgasröret :( fyyy satan va ont de gör! Aja vi hade i alla fall vattenkrig på gympan och de va kul :) efter skolan stack jag hem och bytte om sedan gick jag till Sofia och solade :)
Imorgon ska jag och klara i alla fall in till stan och sola vid bibblan solen reflekteras bra där :)
Har tyvärr inga bilder på denna datorn så lägger ut några bilder från förra året ;)
pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0