Sista dagen!

Helt sjukt att det är den sista dagen innan vi har ett helt nytt år IGEN! Tiden har gått så sjukt snabbt, men jag är verkligen glad att man kan börja om från början igen. Detta året har varit fyllt med glädje men också med mycket sorg och tuffa saker att gå igenom. Har haft stöttande kompisar vid min sida och det är jag tacksam för! Det nya året är också bra för att skapa nya rutiner och mål! Idag har jag äntligen fått sova ut, efter några nätter med lite sömn säger kroppen ifrån! Jag firar in 2012 med fina vänner! Hoppas att ni får ett fint avslut ikväll och en bra början imorgon! Remember, dont drink and drive! Och akta er för alla raketer, och drick inte för mycket alkohol! = kaos!
Pussar!


Kommentarer
Postat av: Linsan

Herregud va söt du är! Dessutom är du underbart snäll och saknad. Tycker vi ska ta den där filmkvällen vi pratade om snart. Pusss

2012-01-04 @ 23:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0