The last dance

Idag hade vi vår sista danslektion innan jullovet som gick SKIT rent ut sagt! Ni vet så dåligt så man bara vill lägga sig ner och skrika, gråta, försvinna ja ni fattar! Kroppen gjorde helt andra saker än vad hjärnan tänkte. Det är sjukt jobbigt!!! Ikväll ska jag iväg och kolla på show fo sho, sedan hem och lägga mig! Ska upp tidigt imorgon för ett hårt spinningpass på 75 minuter.
På bilden ser ni mig och min fina vän Linnéa som just nu är i Thailand...... Saknar henne otroligt mycket!


Kommentarer
Postat av: issa

sv: hihi tack! :)

2011-12-17 @ 11:20:08
URL: http://openupmyeagereyes.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Du är så fin!! <3

2011-12-17 @ 21:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0