13 Mars 2011

Long time no see! JAAA det kan man säga! Ibland så funderar jag på att börja blogga PÅ RIKTIGT igen men det är inte alltid orken finns till. Jag går ju i skolan och det tar mycket på krafterna! Men det är kul, sen tränar jag också! Jag ska försöka att börja med detta igen för det är väldigt roligt, so here we go!

Idag vaknade jag vid halv 11 men somnade om till halv 12, är det bara jag som tycker att det är så grymt skönt när man somnar om igen i en timma? Jaja, sedan gick jag ner och kollade på lite skidskytte men det gick ju inget vidare så gick upp och kollade på de sista avsnitten av One Tree Hill, ska börja på 5e säsongen imorgon! Har varit ute och gått lite idag men inte gjort så himla mycket. 
 
Imorgon är det skola som vanligt, från 8.10-15.50(Riktigt tuff dag) men det är bara att bita ihop för på tisdag har vi studiedag(THANKLORD). Sen imorgon kväll så är det SPUMP, en blanding av spinning och Body pump, riktigt roligt LOVE IT!

En Egypten-resa jag var på i december 2010.

Jaja nu ska jag inte skriva mer för det blir ju en hel roman här.
Sov gott pusspuss ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

GRYMT roligt att du är tbx... Kramisar, va rädd om dig!

2011-03-14 @ 20:34:05
URL: http://rmvjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0