Cirkelsektorns omkrets??

Yeeeah I don't get this.... FÖRKLARA NÅGON??????? Pi genom det och det och blööööh! Står ens inte i matteboken hur man räknar ut det.. Jaja hur har ni haft det idag då? Har haft en hyffsat bra dag, lämnade in min filmanalys på svenskan sedan dansade jag och klassen afro. Var sedan hemma en sväng för att få i mig en macka innan jag cyklade till träningen UTAN VANTAR! Inte så skönt på hemvägen kan jag säga. Nu har jag ont i mitt knä och vet inte vad det kan vara troligtvis så har jag bara överbelastat det så att det är borta tills imorgon.

Imorgon bitti ska jag på återbesök på sjukhuset, sen väntas matteprov och engelskainlämning! Puuh ska bli skönt med helg! 
 
Nu ska jag sova pusspuss♥ ( förlåt för att ni inte fått några bilder idag, men har somsagt inte hunnit)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0