Mina drömmar

Alla har nog några framtidsdrömmar eller planer vad man vill göra i livet, så jag tänkte berätta lite om mina! Efter gymnasiet vill jag jobba och tjäna ihop en del pengar, efter det ska jag resa iväg på en lååång resa(ca.3-4månader) till bla. Dubai, Bali kanske Kina och Thailand. Alltså en "backpacking" resa. Jag vill upptäcka andra delar av världen med några av mina vänner.


En annan dröm jag har och har haft sedan jag var liten har varit att flytta till USA, först ville jag bli sångerska men eftersom att jag ens inte vågar sjunga för mina föräldrar så slopades ju det alternativet ganska så snabbt. Nu vill jag bli något inom mode tror jag, det skulle vara kul att jobba för ett stort modemagasin. Sen vill väll alla hitta den rätta kärleken men det kommer när det kommer. Många vill tjäna massor med pengar och det är ju klart att jag också vill det men det viktiga är att man är lycklig med det man har och om man tjänar mer pengar så är det bara en bonus!

Nu ska jag plugga lite matte och sedan duscha!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0