Nobody's going to change it

Folk kallar mig tråkig, varför jag inte vill vara som alla andra. Jag kallar mig sund, jag vill inte supa bort mina helger och min träning. Folk säger att jag är sjuk som tränar 8 gånger i veckan, men det är verkligen inte sjukt och jag tänker fortsätta med det. Jag tänker till och med öka min träning nästa år, inte för att folk tycker att jag är sjuk. Det är för att jag älskar att träna, jag lever för träning. Gymmet är mitt andra hem, det är bara så. Jag älskar att köra stenhårda pass som gör att det kryper i hela kroppen för att man är så sjukt trött. Det är bara så jag är. Jag dricker inte alkohol för jag vill inte vara som alla andra, och om jag nu skulle vilja dricka så skulle jag göra det MED MÅTTA. Men frågan är vad folk egentligen har för problem med att man inte dricker, det är ju bara bra om man håller sig undan från skiten. Tänk på att en kvälls drickande förstår en hel veckas träning + att du tappar en massa hjärnceller. Du kanske inte märker något nu, men när du är 30 bast får vi se hur kul det är!

Tack, behövde skriva av mig lite. Var förövrigt på bio igår, Pirates 4, helt okej var den, ganska så besviken. 1an och 2an var grymt bra så man förväntade sig lite mer. Det som sänkte filmen för mig var nog att varken Keira Knightley eller Orlando Bloom var med. Man kan säga att 3an var den sista filmen.


Kommentarer
Postat av: Rebecca Jansson

Kajsa du är grym som du är!! :) <3

Om folk inte kan acceptera att du inte vill dricka och att du vill träna ist, så är de inget att ha... Gå din egen väg, du är STARK jag vet att du kan det!! :) <3 <3 <3 Ha det bäst och var riktigt rädd om dig!! <3 <3 Kärlek, Rebecca

2011-06-04 @ 20:13:59
Postat av: linn

va glad jag blev kajsa, du är så duktig! saknar dig kompis<3

2011-06-10 @ 15:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0