:)

Denna fina saken fick jag av min fina vän Rebecca i tisdags! Rebecca har varit hemma i en vecka, hon bor numera i Stockholm och jobbar som au pair! Detta gjorde i alla fall mig så himla glad, och stolt över mig själv för jag känner mig som en bra kompis om jag får en sådan här fin sak!
Nu blir det Body Pump för hela slanten! Imorgon blir det dans och sedan födelsedagsfika med klassen, vi har ju dubbelfödelsedag i helgen Kajsa och Kajsa! Ja vi är två Kajsor i klassen! Kajsa fyller år på lördag och på söndag är det min tur!
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Rebecca Jansson

Du är fin du gumman!! <3

En vän som du borde alla ha!! :)

KRAM <3

2011-10-06 @ 22:25:58
URL: http://madebybeccis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0