Fall

Ååh jag vill verkligen ha sommar nununu!! Jag vet att det precis var sommar men det är så himla härligt, strandhäng, vara ute mitt i natten utan att behöva ha på sig en tjock fet jacka!! Visst, hösten och vintern är också mysig, att bara mysa ner sig, ligga och kolla film hela natten det är inte fel det heller! Hösten kommer bli grym! Börjar imorgon med genrep hela dagen med dans och musik som gör ett projekt tillsammans och tisdag, onsdag, torsdag och fredag har vi föreställningar!! Ska bli sjukt kul men känner redan hur nerverna börjar spela mig ett spratt!
Bilden är ifrån i somras när dans och musik hade lite strandfest!


Kommentarer
Postat av: Rebecca Jansson

Kajsa, du är grym tro på dig själv <3!!

lite nervös ska man vara då det blir som bäst :)

2011-10-24 @ 19:19:13
URL: http://madebybeccis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0