Torsdagsklantet

Ska nog fixa en ny sån "spalt" som ska heta just torsdagsklantet! Jag är alltid klantig på torsdagar, vet inte varför, om det är så att jag bara inbillar mig det eller för att jag kanske är ovanligt trött på torsdagar som det blir lite knasigt? Idag har jag i alla fall lyckats få en smäll på näsan, ett knä precis ovanför ögat och slagit i huvudet i en handuksvärmare(låter som att jag blivit misshandlad men det har jag inte jag lovar!) Gud vet hur jag ser ut imorgon! Bli inte förvånad om du ser ett gult och blått ansikte strosa omkring! Har ni också speciella klantdagar då allting går fel?


Kommentarer
Postat av: Rebecca Jansson

Fina du, ta det lite lugnt....!

Kram<3

2011-10-22 @ 08:08:26
URL: http://madebybeccis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0