1 Oktober

Idag är det 1 oktober= 9 dagar= 216 timmar= 12960 minuter= 777600 sekunder= 7776000 tiondelar= 77760000 hundradelar= 777600000 tusendelar(ja ni fattar va?) tills jag fyller 17 år! Känner mig dock fortfarande som 12, hehhe.....
På tal om att fylla år= framtiden, vad vill du göra i framtiden? Det pratade jag och en kompis till mig om idag. Svar: Jag vet inte, ingen aning, haven't got a clue! Jag känner mig inte riktigt redo för att stiga in i framtiden och verkligen utbilda mig till något. jag har så himla mycket som jag inte än har upplevt, hur ska jag då kunna veta vad jag vill göra?
Det skulle varit askul att bli polis, hjälpa andra människor, men tänk så mycket man får ta! Det blir till slut psykiskt. Tänk, varje polis får gå till en psykolog, den psykologen måste gå till en annan psykolog osv. OKEJ JAG TÄNKER FÖR MYCKET!
PT skulle också varit sjuuuuukt kul att utbilda sig till! Jag är ju jätteintresserad av träning det är ju "mitt liv" om man säger så! Lära sig mycket om kost, hälsa, sjukdomar osv!
Designer, journalist, fotograf, dansös, egenföretagare HALLÅ det finns tusen saker att välja på?????
Vad ska man då välja när det bara jag bara har cirka 1,5 år kvar av min gymnasietid (som jag verkligen älskar) och om jag fortfarande känner mig som 12 vad ska jag då göra?
12858220448091_large
En fin passande bild till texten också!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Jansson

Du är söt gumman, vad du än blir, kommer det bli bra!! <3 tänk efter en gång för mkt...!! ;)

2011-10-03 @ 23:48:03
URL: http://madebybeccis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0