Proudness

Idag gjorde jag en sak som gjorde att jag kände mig stolt över mig själv, jag har aldrig vågat innan men har pushat mig själv länge nog nu och idag släppte jag bomben(Haha låter precis som att jag har bajsat, men nej haha), och vet ni vad? Det var inte alls så farligt som jag trodde att det skulle vara, precis som alla mina fina kompisar sagt. Så därför bestämde jag mig för att våga, det är ju bara bra ellerhur? Det kan ju inte bli sämre precis. Därför skriver jag detta till dig som läser detta, att om du länge eller bara just nu har kommit på något som du vill göra som du inte vågar göra så gör det! VÅGAVÅGAVÅGA! Du blir så himla stolt över dig själv över att du övervunnit din rädsla. Så gå ut och gör det du vill göra, just let it out.
Ha en fin fredagskväll!

Hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0