120412

Igår var det den stora dagen, soloredovisningen som jag och min klass har gått och fruktat i några veckor var framme. Jag var lite nervös först men det var inte så farligt eftersom att jag visat i stort sätt hela mitt solo innan. Det var mest pratdelen som var jobbig, att förklara vad som låg bakom solot och hur man har arbetat. Men det gick bra och jag är nöjd, det finns fortfarande många saker som kan förbättras så detta är bara början kan man säga! Idag träffade jag fina vänner, som jag har saknat dom! Det var jätteskönt att träffas och bara prata lite!
Pussar och kramar.
Har tyvärr ingen bild på mig och Carro så det får bli en på mig och Becca!


Kommentarer
Postat av: Rebecca Jansson

Världens bästa Kajsa - du är underbar!! Kärlek! <3

2012-04-14 @ 01:55:37
URL: http://madebybeccis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0