120131

Är mitt uppe i kulturhistoriaplugg, men tänkte att jag slänger in ett litet inlägg för att visa att jag inte övergivit er!
Var hos doktorn idag och fick ta en massa prover och skit. Har fullt upp denna veckan, hemtenta, nkarbete, engelskaarbete som ska in i slutet av veckan och nu när jag har varit sjuk så har jag inte kunnat plugga! Har också kommit mycket back i matten tror jag! BAJS! Men jag får börja träna när jag känner för det, vilket blir imorgon!
Svar på Elins kommentar: Nej jag tänker inte ha den bilden som profilbild, haha jag skrattar varje gång jag ser den. Tänker bara på gamla tv-serier så kommer min bild fram "starring Kajsa Sjunnesson" NEJ TACK HAHA!
Nej nu får jag återgå till mitt!
Pussar och kramar!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0