Mitt 2011! Del 1

Januari:
  • Började träna på Träningskompaniet utöver dansen i skolan! Blev sedan träningsnörden #1!
  • Gick tillbaka till skolan med min normala klass!
Februari:
  • Pluggade på som vanligt.
  • Hade det allmänt bra!
Mars:
  • Två jobbiga månader väntade mig, men jag försökte vara stark och till slut så blev det lite bättre.
  • Gjorde i princip ingenting förutom att plugga, träna och kolla film
April:
  • Åkte till Göteborg med några kompisar som sökte till Idol!

  • Återigen en jobbig månad som var svårare att överleva.
  • Åkte bara några dagar efter allt till Gran Canaria med Klara!
Maj:
  • Kom hem från Gran Canaria
  • Hade showcase med estet dans!
  • Fick mitt första jobb för Fru Bär!
Juni:
  • Sture på stan, dansade ute på stan!
  • Slutade första året på gymnasiet!
  • Firade det med fest med estet dans och musik + en konstis!
  • Jobbade och var en lite jordgubbe. HAHA!
Juli:
  • Åkte upp till Göteborg och blev fotograferad i en studio!
  • Spenderade mycket pengar på kläder...
  • Låg mycket på stranden när jag inte jobbade såklart!
Del 2 kommer inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0