Now or never.

För några dagar sedan ändrade jag mina individuella val helt. Jag bytade ut Fitness och Bild och form mot Matte C och Svenska C. Allting kändes jättebra då(det gör det i princip fortfarande) men just nu är jag rädd(SJUKT RÄDD) över att jag inte ska klara det. Jag tycker att matte är kul, därför valde jag bort bild och form. Sedan får jag också meritpoäng för matten också. Svenska är också kul och man kan ha mycket använding av Ckursen eftersom att det i stort sätt är muntligt. Har jag gjort rätt val? Allt blev helt plötsligt så luddigt. Det återstår att se..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Om det känns bra för dig sååå lovar jag dig att det blir rätt!! Du har också mycket mer användning av c kurserna än de du hade tidigare...! Även om det kanske är lite jobbigare och kräver mer, så vet jag att du fixar det. Jag tror på dig!! <3 <3

2012-01-22 @ 22:11:27
URL: http://madebybeccis.bloggplatsen.se
Postat av: issa

JA! du har gjort rätt, helt klart! jag läser både svenska C och matte C just nu och det går bra för mig, så varför skulle det inte gå bra för dig? svenskan är lätt, det är mest muntliga övningar, analyser och sådant som man kan sedan innan och matte är ju matte, nya grejer hela tiden men man lär sig med tiden! så kör på, jag tror du klarar det hur bra som helst! framför allt är jag ganska säker på att du kommer vara stolt över dig själv på studenten när du har klarat alla "svåra" kurser istället för att ta den lätta vägen :)

2012-01-22 @ 23:59:45
URL: http://openupmyeagereyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0