Värt att tänka på!

Det har nyligen kommit ut ett youtube klipp där 7 amerikanska pojkar slår en asiatisk kille. Ursprung spelar fan ingen roll, och kommer aldrig göra. Jag var inte sett hela filmen, 1 minut räckte för att se hur dumma små jävla skitungar det finns i denna sinnessjuka värld. SPARKA ALDRIG PÅ DEN SOM REDAN LIGGER NER(SPARKA ALDRIG PÅ NÅGON). Frågan jag ställer mig själv är hur kan man ha hjärta till att sparka, boxa hårda slag på någon annan? Speciellt i ansiktet? Det gör jävligt ont överallt men ansiktet är så ömtåligt, dom slår pojken med skor och trampar på honom. HUR KAN MAN UTSÄTTA EN ANNAN MÄNNISKA FÖR DETTA? Jag förstår inte.. Hur kan man vara så rubbad i hjärnan att man får för sig att sparka någon i ansiktet? Jag värdesätter aldrig människor, men sådana som sparkar på någon annan, sådana som plågar andra är fan inte mycket att ha och dom måste må jävligt dåligt. Tröga är dom också, skriker "you fuckin niggah" till en asiatisk pojke? Man har olika ursprung, men man är fan lika mycket människa för att man är svart, gul, vit. LIKA MYCKET MÄNNISKA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0