Only for you Klara

Okej inte bara, men lite. Kan här med meddela att jag har slutat skolan, nu har jag bara ett år kvar på gymnasiet och det känns inte särskilt bra. Jag trivs så sjukt mycket och det är alltid roligt att gå till skolan. Sedan så är det hela studentåret och det kommer bli svinkul men jag vill inte sluta. Det är inte för att jag inte vet vad jag ska göra efter gymnasiet för det vet jag, det är nog själva tryggheten och alla underbara människor som man lär känna!
Min skolavslutning började med fika, tog farväl av danslärare som vi träffar igen i höst och en danslärare som vi inte träffar i höst(TRÅKIGT).. Bums in i Bergmansalen och sjunga lite för att sedan åka in till stan för lunch med fina klassen. På kvällen träffades vi i klassen igen, åt, drack och hade otroligt roligt!! Älskar min klass.
For your information så nyser jag mig fram genom dagarna, tredje förkyldningen detta året. Kan säga att mitt imunförsvar inte är med mig riktigt...
Nu sitter jag bänkad framför tv.n och kollar EM, detta kommer jag också att göra varje dag!!
Min fina klass + två lärare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0