120313

Tjeyna vi får se om jag kan stå på benen imorgon.. Var ett tag sedan jag sprang och nu har jag börjat i en löpgrupp(jättekul!!). Vi körde fartlek och lite olika löptekniker. Sprang mellan 7.5-8.5 km. Mitt mål är att förbättra konditionen och bli snabbare, komma längre fram i gruppen! Idag var det dtf=ledig! Har suttit ute i solen och läst min engelskabok the hungergames som är asbra!
På bilden ser mitt hår gult ut och står åt alla håll gör det också! Men det gula är för att nu när solen tittar fram bleks mitt hår mycket och jag får guldiga slingor av det vissa hårstrån blir till och med vita.. Kommer se gråhårig ut till slut ;)


Kommentarer
Postat av: linnsan

alltid lika söt kajsa! saknar dig, träffas för en fika snart?pusss

2012-03-18 @ 11:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0