120320

Jobbiga tisdag! Åkte till skolan vid 10 och pluggade med Maddis, hade gympa, åkte sedan hem till Maddis och pluggade klart! Vid 16 hämtade pappa mig så åkte vi och köpte långa träningsbyxor till mig! Sedan bar det av mot träningen löpargrupp. Vi är en grupp från TK som är ute och springer varje tisdag, vi varierar varje varje vecka. Ikväll var det 3 minuters intervaller(långa intervaller) det var tufft, men roligt. Passet är lite över en timma långt och leds av en maratonlöpare! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan sova! En lång skoldag väntar imorgon.
1. Jag och Rebecca Johansson
2. Jag och Rebecca Jansson
Pussar och kramar.


Kommentarer
Postat av: Rebecca Jansson

Saknar dig såååå mycket! <3

2012-03-21 @ 08:29:13
URL: http://www.madebybeccis.bloggplatsen.se
Postat av: Rebecca

Gillar bilden på oss! Älskar dig Kajsa <3<3<3 bästa

2012-04-04 @ 00:01:30
URL: http://rebeccaellen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0