Fredagen

Hallo. Kan först säga att jag har blivit med jobb.
2. Gick vidare i studentkommittén till andra "utmaningen" som var idag. Gick dock inte vidare då dom fick lotta mellan mig och en annan som då vann!
Annars då? Har haft en mysig fredag, åkte in till stan och träffade Becca och Klara, pratade och lite sånt! Kom hem nu och har valt att boka av mig från träningen imorgon bitti då jag har mått illa från och till hela dagen, kändes som "om jag ställer mig upp nu kommer jag att svimma". Hoppas att det blir bättre med lite sömn! Nya tag imorgon! Min klänning har kommit så ska försöka ta lite bilder på den imorgon.
Pussar och kramar.


Kommentarer
Postat av: issa

jag sökte också in till studentkommitén men kom inte med och det är nåt av det bästa som har hänt mig! så var glad att du inte kom med för det är massor av jobb, möten varenda vecka och du hade inte blivit en "riktig student" eftersom du alltid måste ha koll på allting och inte själv får delta i studenttävlingarna osv. så njut av studentåret och var glad att du slipper veta om allt som händer, bara glid med! :)

2012-03-10 @ 13:35:38
URL: http://openupmyeagereyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0